Veldeman

Om onze website optimaal te kunnen gebruiken, raden we u aan om uw browser te updaten naar een recentere versie.

Projectleider totaalafwerking

Dendermonde - onbepaalde duur

Wie we zijn

Kijk naar je woning en je ziet de wereld van Veldeman. Bij ons kunnen particulieren en bedrijven terecht voor alle interieurprojecten, van schilderwerken over decoratie tot totaalrenovaties, inclusief schrijnwerk op maat en vloerbekleding. We zijn een gezond en groeiend familiebedrijf met een passie voor kwaliteitsvolle afwerking. We transformeren zowel privéwoningen als scholen, handelszaken of overheidsgebouwen. Veldeman is een werkgever die tegelijk stabiel en betrouwbaar is maar ook een vlotte en informele cultuur heeft, gebaseerd op respect voor de mensen die elke dag kleur geven aan de projecten van onze klanten.


Solliciteer nu
vacature-image

Taken en verantwoordelijkheden

Als Projectleider in de afwerkingssector ben je verantwoordelijk voor de volledige opvolging van projecten. Jouw klanten situeren zich voornamelijk in de professionele en institutionele markt. Je zorgt voor een efficiënte planning, bewaakt de voortgang en kwaliteit van de werkzaamheden en fungeert als aanspreekpunt voor zowel de klant als het projectteam.

Je takenpakket bestaat oa. uit:

  • Opvolging van projecten: opmetingen, offerte, nacalculatie, werforganisatie, personeel aansturen, materialen organiseren enz.
  • Vastleggen en coördineren van zowel eigen personeel als onderaannemers.
  • Actief bijdragen aan de groei van deze bedrijfstak.
  • Bewaken van de kwaliteits en veiligheidsnormen die verbonden zijn aan de uitvoering en oplevering van de werf.
  • Nauw samenwerken met de werfleider en onze onderaannemers.
  • Rapporteren aan de zaakvoerder en continu overleg over de voortgang en de organisatie van de werven.
  • Fungeren als vast aanspreekpunt voor de klant.
  • Verantwoordelijk voor de administratieve en financiële opvolging van de projecten.

Profiel kandidaat

De ideale kandidaat is commercieel ingesteld, zeer nauwkeurig en kan een druk gevulde agenda vlot organiseren.

Je denkt en handelt proactief en anticipeert op die manier op mogelijke problemen. Doen er zich toch problemen voor, dan treed je doortastend op. Je houdt van een no nonsens mentaliteit & werkt graag autonoom. Je hebt een grote verantwoordelijkheidszin en bent organisatorisch sterk onderlegd.

  • Je hebt bij voorkeur een Masterdiploma Bouwkunde, of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Affiniteit met de bouwsector is een absolute must. Je hebt reeds een aantal jaren werkervaring in de bouwsector of in het beheren van een werf, zowel organisatorisch als technisch. Ervaring in het aansturen van een team is hierbij noodzakelijk.
  • Je hebt een grondige kennis van MS Office en kan vlot met de pc werken. Ervaring in een ERPpakket is hierbij een plus.

Wij bieden

Een uitdagende functie in een groeiend en dynamisch bedrijf, waarbij je door de bedrijfsleiding sterk ondersteund wordt. Een zeer gevarieerde job in een open organisatie met aandacht voor elke medewerker.

Jouw loon wordt aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, telefonie- en data abonnement, de nodige tools (laptop, tablet,…), firmawagen,…

Wij hanteren voor deze functie een zeer sterke flexibiliteit waarbij je, eens ingewerkt, de volledige vrijheid hebt over jouw agenda, zodat je werk en privé mooi in balans kan houden.

Heb je vragen over deze functie?

Diane Suykens
HR Business Partner

Stel uw vraag